Monday, November 29, 2010

Makhluk Aneh Makan Orang

Sekitar 1984 di perkarangan Lebuhraya Karak. Berlaku satu tragedi ngeri kepada sebuah keluarga berbangsa Cina. Dipercayai si suami  mati tanpa kepala dan dadanya terbelah terkopak. Isi badan telah di robek kerana di makan. Yang menghairan ialah tiada setitik darah pun yang tinggal ianya seperti telah disedut hingga tiada meninggalkan kesan darah setitik sekali pun. 

Ketika polis peronda tiba di tempat kejadian,si isteri bersama-sama anaknya berada di dalam kereta dengan selamat.Apabila di soal siasat,si isteri memberitahu bahawa si suami (mangsa) berpesan agar tidak keluar dari kereta walau apa sekalipun yang berlaku. Hanya membuka apabila si suami sendiri yang mengetuk pintu menyuruh membukanya.

Kes ini disiasat. Spesis yang dikenali berbentuk kelawar besar setinggi manusia dan bersayap.Gambar mayat tak berkepala ada dalam fail simpanan polis.Dan kes ini di akta bawah X-File (Unsolved mistery)

 

*Cerita ni ada berbagai versi iaitu cerita seakan sama tapi lokasi dan jalan cerita berubah-rubah. Ada yang kata bukan polis tapi askar yang jumpa keluarga tu.

3 comments:

  1. kalau lah benda nie makan org...knape la mamat 2 rlex jek dok sbelah..

    ReplyDelete
  2. bodo la kau nie...tuh contoh je la...aduhhhhhh

    ReplyDelete
  3. hahahaha dah dpt bodo free...kihkihkih

    ReplyDelete